duminică, 7 decembrie 2008

BAHTALO ROMANE!

sambata seara am fost invitata at a party la o super fata!! Cu toate ca venisem dupa un drum parcurs cu masina in creo 7 ore ( de la cluj)..m-am dus! nu sthiu ce a fost in capul meu! dar...a super meritat..de mancare buna! :)
Fata e super mistho , faina etc... adica cu caracter d'ala mistho! hopa..de cand vb io cu mistho?!
aa....legat de asta..tipa cu pricina a fost sotia lui Damian Draghici! Americanca stabilita aici! Am eu un mare feeling ca ea l-a cam ajutat pe el in america! dar...de asa e tziganul! dupa ce ajuns el in carutza telegutza.... uita de trotineta!!! :))=))
Moama ...dar are tipa o voce!!!!!



ok..prilej pt care am mai aflat si io cate ceva despre Damian
uite pt voi, sa va mai "cultivati" putin:
=
Născut în 1970, într-o familie de muzicieni, Damian Drăghici a realizat 17 albume şi a câştigat un Premiu Grammy, în 2006, alături de Paul Winter. A absolvit Colegiul Berklee din Boston şi, de-a lungul anilor, a cântat alături de Orchestra Simfonică din Londra şi împreună cu artişti precum Zucchero, Eric Clapton, Andrea Bocelli sau Joe Cocker. În 2007, Anul European al Egalităţii de şanse pentru Toţi, a fost desemnat ambasador pentru Minoritatea Romă.
=

Niciun comentariu: