joi, 20 noiembrie 2008

Bai doamnelor, bai domnilor, bai domnishoarelor si nu in ultimul rand bai gentelmeni, va prezentam in continuare doi rupestri frati!


...........tzantzar flaushat.........si........lache flaushat...............
........................dupa cum vedeti sunt rude...........................
Ufff....
>>e usor a scrie versuri
cand nimic nu ai aspune
insirand cuvinte goale
ce din coada au sa sune<<
adica ce pl sa zic io despre asthi?! pur si simplu aceste doua poze m-au miscat! le-as propune pt pozele penibile ale secolului....

da chiar .... care poza credeti ca are mai mare sanse? care flaushat?

deci haideti sa haidem sa analizam poza! deci...handralaul din dreapta nu are bec in fason! incredibil! Asta simbolizeaza....hm.. goliciune interioare, singuratate!

Ok! sa vedem ce spirit de obs aveti! ati vazut ce presuri are ? IKEA!? sunt foarte vintage . Simbolizeaza un caracter modest, sarac!
Mey asthia, eu acum m-am prins. Lache flaushat cred ca este un neo-modernist! E sukhar!
In back plan, vedem un deosebit cuier, cu tzoalele ...aaaa, dar usa.... deschisa...da in curte....dar lumina, oare ce simbolizeaza?! gataaa! Stiu!! luminitza de la capatul boului.... nu, a tunelului!!!!! E bun baiatu!!
Si eu radem de el! ce mai poza, ce mai regizor! a gandit tot!!
Deci, poza din dreapta se va numi "Pierzanie" ( simbolistica m-a indrumat spre acest titlu) sau mai simplu "Carul cu boi"

Pt acest deosebit comentariu literal sau literar, imi multumesc indeobshte profesoarei mele de limba si literatura romana din facultate, liceu, generala primara si gradinita!

cand eu v-am spus ca am relatii peste pot, voi nu m-ati crezut!

Niciun comentariu: