marți, 18 noiembrie 2008

virgil vs andreea sau + = love!

recunosc ..urmatorul material este luat din nu sthiu ce revista de pe net! nu ca i-as face reclama...ba din contra..dar am uitat numele...sau nu am mai gasit linku'!

intrebare pt nea Virgil Iantu de la una din hunedoara parca... Ai făcut câteva emisiuni alături de Andreea Raicu. Ai fost vreodată îndrăgostit de ea, iar dacă nu, la ce te gândeai atunci când stăteai alături de o femeie atât de frumoasă?


(asta e singurul lucru la care m-am gandit in tp ce scriam aceste randuri..sau le copiam)


Si el raspunde, asa ca sa nu intelegem nimic! E foarte greu să nu te îndrăgosteşti de Andreea Raicu. Cred că toţi colegii sunt îndragostiţi de Andreea. Este o colegă foarte faină şi ne-am înţeles foarte bine. Chiar o să vorbesc cu conducerea de la Prima, poate ne dă şi o producţie împreună, fiindcă facem un cuplu foarte armonios. Pe de altă parte, mi se întâmpla des să stau lângă femei frumoase. Am şi acasă una. Lângă o femeie frumoasă te simţi bărbat adevărat. De altfel, ăsta nu e un clişeu, că toate femeile sunt frumoase. Eu cred în treaba asta şi, pe lânga frumusesţea fizică, eu cred ca ţine de interiorul fiecarui om dacă e frumos. Şi nu e doar o vorba, chiar aşa e.

acum ..voi ce credeti? a fost ceva intre ei?! este oare andreea raicu o diva autohtona?!
(discutie)

Niciun comentariu: